نظرات بی طرفانه مشتریان OBDSTAR DC706
نوشته شده توسط : eobdtool.co.uk

همانطور که می دانیم برنامه نویس ECU OBDSTAR DC706 برای ECM خودرو، TCM و سیستم بدنه/دیگر برای فلاشر ECU طراحی شده است. می تواند اطلاعات ECU، R/W Eeprom/Dflash/Pflash/MAP را بخواند، ECU (ویرجین) را بازنشانی کند، مسافت پیموده شده را کالیبره کند، پین کد IMMO را بخواند و ECU و غیره را از طریق OBD و Bench بازیابی کند. اثر استفاده واقعی چیست؟ بیایید نظرات مشتریان مرتبط را ببینیم.

obdstar dc706 customer review 1

 

نقد 1:

ابزار رسید. همه خوب کار می کنند!!! کادیلاک 6L45 TCM کلون ok. GM Acdelco E39a کلون ok.

 

نقد 2:

GM TCM T87 و T87 می توانید خودتان این کار را انجام دهید، خواندن و نوشتن کامل. این فقط برای فلکس، B-flash در دسترس بود. الان با dc706 تمومش کردم. حیرت آور!

 

نقد 3:

DC706 ابزار خوبی است به خصوص برای پول. کار با فایل ها کمی سخت است. در غیر این صورت، این یک ابزار بسیار قدرتمند است. ما اغلب از آن در DPS6 Ford TCM استفاده می کنیم زیرا هنگام کار با تلفن همراه آسان است.

 


نقد 4:

9GV OBDSTAR خواندن خوب با همه چیز شامل هیچ چیز جداگانه! دستگاه بسیار خوبی!

 

نقد 5:

کلون گیربکس Audi Temic VL381 0AW اوکی. dc706 obdstar این کار را عالی انجام داد. همه چیز منعطف یا کم نور نیست. و نه fc200.

 


نقد 6:

فیات IAW 9gv مانند ترمینال IO بدون باز کردن آن انجام می شود. حیرت آور!

 

نقد 7:

OBDSTAR DC706 ابزار خوبی برای PSA است.

 


نقد 8:

اولین آزمایش یک ماژول کنترل موتور سیکلت Guzzi miu g4 روی نیمکت بود.

 


نقد 9:

DC706 برای برنده شدن در شورلت کلرادو BCM 2016. D70F3558/24c66.

 


نقد 10:

تست شده بر روی DQ250 02E سال 2016، دو DQ200 2010 و 2012.

همه کارها عالی هستند، به شدت توصیه می شود!

 

نقد 11:

من این ابزار را چند هفته پیش انتخاب کردم و مدتی را صرف آزمایش قابلیت های آن کردم. DC706 یک ابزار شبیه سازی ECM، TCM و BCM مبتنی بر تبلت است که به عنوان قادر به خواندن و نوشتن مناطق حافظه (eeprom، D-Flash، P-Flash) واحدهای کنترل پشتیبانی شده، و همچنین برخی از استخراج کد پین، تبلیغ می شود. از طریق OBD یا حالت نیمکت (بیشتر نیمکت).

 


ابزاری که بیشتر به آن شباهت دارد، IO Terminal است. من این را به عنوان مقایسه نمی‌دانم زیرا هرگز از IO Terminal استفاده نکرده‌ام، و همچنین نمی‌خواهم بحثی در مورد اینکه چه کسی نرم‌افزار را کرک می‌کند یا دزدان دریایی که بالاتر از درجه حقوق من است، باز کنم. من این را یک بررسی نمی نامم، زیرا هنوز هیچ ماشینی را با آن تعمیر نکرده ام، فقط آن را روی ماژول های مختلف تست کرده ام.

 


مدتی بود که در فکر خرید ترمینال IO برای استفاده در خانه بودم. به عنوان یک مرکز تعمیر مستقل، جایی که من می بینم که مزایای این نوع ابزار بیشتر در مورد محصولات GM global A، به ویژه TCM است. همانطور که همه ما می دانیم، گیربکس های جنرال موتورز یک حلقه ضعیف هستند. یکی از شوخی‌های در حال اجرا در مغازه وقتی یک GM مجهز به 6L80 به داخل مغازه یدک می‌کشد... آیا برای تعویض گیربکس 100000 مایلی آن اینجاست؟ تا کنون توانسته ایم یک گیربکس کارخانه ای یا بازسازی شده جاسپر را بفروشیم که فقط به برنامه نویسی SPS2 نیاز دارد. اما با افزایش سن این وسایل نقلیه، من تصور می‌کنم جایگزین‌های مستعمل برای برخی بر اساس توان مالی و استهلاک خودرو به گزینه‌ای تبدیل می‌شود. همچنین در دنیای امروزی که در دسترس بودن ماژول های hit and miss، این نوع ابزار می تواند گزینه دیگری را ارائه دهد. ابزارها و نرم افزارهای Kess V2، Flex، PCMflash و مواردی از این دست از نظر مالی برای استفاده پراکنده در خانه کاربردی نیستند، و من احتمالاً به این زودی شبیه سازی ماژول را به عنوان یک سرویس اجاره فرعی به بازار عرضه نمی کنم. هزینه سخت‌افزار پایانه IO و بسته‌های نرم‌افزاری مختلف می‌تواند افزایش یابد و من را در مورد خرید آن نگه داشته است، و مطمئن نیستم که بازده سرمایه‌گذاری کنم.

 


من این ابزار dc706 ecu را از OBDStar دیدم و جالب به نظر می رسید. OBDStar برخی از ابزارهای تصحیح مسافت سنج و ایموبلایزر و همچنین موتور سیکلت و ابزار اسکن دریایی را می سازد. این ابزار جدید از OBDStar ارائه شده و حدود 6 ماه است که در بازار عرضه شده است.

 


بررسی لیست پوشش ماژول تقریباً مشابه IO Terminal بود. قیمت آن حدود 1400 دلار برای نسخه کامل نرم افزار (ECM، TCM و Body/دیگر) به علاوه 100 دلار دیگر برای آداپتور P003 آنها برای ماژول های خاص بود. به نظر می رسد که هزینه اشتراک چند صد دلار در سال برای حفظ فعلی آن باشد. بنابراین تصمیم گرفتم تاس بیندازم و آن را امتحان کنم.

 


اولین چیزی که بعد از فعال‌سازی ابزار متوجه شدم، به‌روزرسانی نسخه‌ای بود که اکنون شامل TCM‌های ZF 8HP در همه ساخت‌ها، از جمله Dodge و GPEC-4 PCM در حالت بوت می‌شود. علاوه بر این، چند روز پیش ابزار را روشن کردم تا به‌روزرسانی دیگری را کشف کنم که از جمله GPEC-2، 2A و 3 PCM بود. دیدن به روز رسانی های منظم و پوشش گسترده تر، دلگرم کننده است.

 


من دسته ای از ماژول ها را برای آزمایش جمع آوری کردم: E39A و E92 GM PCM، 2 هاب FCA RF، یک BCM قاره ای فورد، یک BCM بوش GM، و یک PCM GPEC-2. نمودارهای راهنما و پین کردن واضح و دقیق هستند. تمام خواندن و نوشتن روی همه این ماژول ها را به راحتی و با موفقیت انجام داد. VIN ها در بخش های eeprom و d-flash و همچنین کدهای پین قابل مشاهده بودند.

 


رمزگشایی برخی از کلمات هنگام استفاده می تواند یک چالش باشد، اما در حال حاضر با داشتن ابزار اسکن مبتنی بر تبلت چینی از Launch، Autel و Topdon، چین انگلیسی را زبان دوم می دانم. نمونه ای از این در عکس شماره 2 هنگام خواندن یک BCM GM Bosch در حالت نیمکت، وقتی برای اولین بار آن را دیدم به من مکث کرد، اما حدس می زنم که به من می گفت که BCM را با ولتاژ منبع احتراق در طول عملیات خواندن و نوشتن بیدار نکنم. . من ادامه دادم و با موفقیت BCM را خواندم و نوشتم.

 


هیچ ابزاری مانند ابزار ECU OBDSTAR DC706 کامل نیست، من مطمئن هستم که حفره ها و نقص ها کشف خواهند شد، اما در این مرحله سطح اطمینان من بسیار بالا است. فقط امیدوارم زمانی که نیاز به استفاده از آن "واقعی" داشته باشم، به نتیجه برسد.

 


من می خواستم این را برای کسانی به اشتراک بگذارم که شاید در شرایط مشابهی هستند، شاید ارزش در نظر گرفتن این ابزار را داشته باشد.

obdstar dc706 customer review 2 obdstar dc706 customer review 8 obdstar dc706 customer review 7 obdstar dc706 customer review 6 obdstar dc706 customer review 5 obdstar dc706 customer review 4 obdstar dc706 customer review 3

 

با تشکر از بازخورد همه مشتریان در بالا!

 

با تشکر از بازخورد همه مشتریان در بالا!





:: برچسب‌ها: OBDSTAR ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: